dijous, 30 de gener del 2014

Excursió font del Cuscó


El dia que vam anar a la font del Cuscó va ser molt divertit i a la vegada curiós perquè vam anar per un lloc on jo no coneixia, el camí era una miqueta llarg però lo bo es que no va ser un camí en que no hi havia diversió pues amb els amics i tal si que em va agradar a un que en la baixada vaig fer varius esprings amb l'Emili el Manel i l'Ibrah pel camí ple de pedres que em vaig fer mal les cames, encara tinc tiretes.. 



El Dimecres, dia 29, vam fer una activitat d'anar d'excursió a la Font del Cuscó.
Eren aproximadament 7 Km per arribar-hi i 7 per tornar. Quan vam arribar a dalt, a la font, vam fer un vermut, i ens hi vam estar un rato. Ens ho vam passar bastant bé, tot i que al principi ens negàvem a anar-hi.



Fue divertido aunque cansado poco mas de 14km en total, nos reimos bastante y yegamos a vilafranca echos polvo.




Vem sortir a les 9 del demati i vem empendre la caminata de 7 kilometres de anada i uns altres 7 de tornada, va estar molt be perque vem fer moltes coses tot junts i parlavem tots. Vem arrivar a la font i vem fer un pica-pica i un parell de fotos que es va fer un señor i al anar va ser bastant cansat pero personalment em va agradar.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada